Все буде Україна!

Ми працюємо у воєнний час. Усі замовлення своєчасно обробляються та відправляются у доступні регіони.

Далі

Гарантія

Всі товари проходять подвійне тестування: під час вступу на наш склад і безпосередньо перед відправкою покупцю.

Будь-який товар, який не підлягає тестуванню, проходить процедуру ретельного огляду. На всі групи товарів поширюється гарантія від 3 місяців до 12 місяців з дня отримання товару покупцем, різні групи товарів термін гарантії зазначений у характеристиці товару.

Продавець зобов'язується безкоштовно усунути дефекти товару через ремонт або заміну на аналогічний товар за умови, що дефект виник з вини Продавця або є виробничим шлюбом протягом гарантійного строку.

Взаємини між Продавцем та Покупцем регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».

Гарантійні зобов'язання не поширюються у таких випадках:

- несправностей, спричинених порушенням правил транспортування, зберігання, експлуатації чи неправильною установкою;

- ушкодження, спричинені потраплянням всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо;

- товарів, що мають зовнішні дефекти (явні механічні або термічні пошкодження, тріщини, зламані контактні групи та/або рознімання) будь-якого елемента товару;

- якщо кількість бітих (непрацюючих) пікселів матриці відповідає стандарту ISO 13406-2;

- Настання форс-мажорних обставин (пожежа, повінь, землетрус та ін) або впливу випадкових зовнішніх факторів (перепади напруги в електричній мережі тощо).

Ми цінуємо своє ім'я, надійного та якісного постачальника якісних товарів, та приділяємо підвищену увагу будь-якому Вашому зверненню.

Повернення коштів

Поверненням коштів покупець може скористатися у наведених нижче випадках. Скористатися цим правом може протягом 14 діб, починаючи з дня покупки. Повертається повна вартість, що вказана у товарному чеку.

Основні положення щодо повернення коштів:

  • Повернення коштів може поширюватися на комп'ютерні комплектуючі, які були куплені в компанії "A-Class" приватними особами в роздріб, як за пластиковою карткою, так і за готівковим розрахунком, незалежно від того, де була куплена продукція – в магазині чи інтернет -магазин.
  • Послуга не охоплює продукцію, що купується в кредит, та товари, укомплектовані ліцензійним програмним забезпеченням.
  • Послуга повернення коштів охоплює тільки справні товари, що мають повну комплектність (драйвера, сполучні шнури, гарантійні талони, упаковка, опис). Для повернення коштів товар не повинен мати сліди експлуатації. Не тільки сам виріб, а й його упаковка має зберігати товарний вигляд. Якщо він був порушений, покупець має можливість скористатися платними послугами для його відновлення. Для визначення можливості надання цієї послуги слід звернутися до фахівців гарантійного відділу.
  • Товар повинен бути повернутий до гарантійного відділу магазину, в якому був придбаний.
  • Щоб повернути гроші, клієнт має надати оригінал паспорта, товарного чека магазину.

Процедура повернення коштів включає:

  • Встановлення факту розповсюдження послуги на цей товар.
  • Передача товару гарантійному відділу магазину, де він був придбаний. Співробітники відділу здійснюють зовнішній огляд, а у випадках коли це необхідно – перевірку працездатності. Після цього вони приймають рішення щодо можливості повернення коштів.
  • Оформлення повернення грошей у місці купівлі товару. Гроші можуть бути повернуті будь-якого робочого дня (з понеділка по п'ятницю) з 10:00 до 18:00.

Бонус для постійних клієнтів

Постійні клієнти можуть розраховувати на спрощену систему обміну бракованого товару. Завдяки цьому проблема вирішується в найстисліші терміни з мінімумом витрат.